Postup pro vyřizování stížností proti postupu poskytovatele při poskytování zdravotních služeb nebo proti činnostem souvisejícím se zdravotními službami:
Proti postupu při poskytování zdravotních služeb nebo proti činnostem souvisejícím se zdravotními službami může, dle Zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování (zákon o zdravotních službách), podat stížnost
a) pacient,
b) zákonný zástupce nebo opatrovník pacienta,
c) osoba blízká v případě, že pacient tak nemůže učinit s ohledem na svůj zdravotní stav nebo pokud zemřel, nebo
d) osoba zmocněná pacientem.
Stížnost je možné podat osobně na spa recepci nebo hotelové recepci, případně emailem na reservation@spa-resort-sanssouci.cz.
Stížnost bude zaevidována a vyřízena do 30 dnů ode dne jejího doručení.
Pokud osoba, která podala poskytovateli stížnost, s jejím vyřízením nesouhlasí, může podat stížnost k Krajskému úřadu Karlovarského kraje.